לקבלת עדכונים מלאו את המייל שלכם:

סגור
סטודנטים למשפטים

3 דקות על קריצות, איתותים וקוקטיילים

אור בריגה
18.03.2018 זמן קריאה: 3 דקות

כבר קרצו לך? הוזמנת לקוקטייל? בואו נדבר על זה שניה.

בשלב הזה של שבוע הראיונות אתם כבר אמורים להתחיל לקבל מושג על מי רוצה אתכם, איך הלך איפה ואפילו – אלוהים אדירים –  איפה אתם רוצים להתמחות.

הגיע הזמן לשבת בבית עם מחברת ועט ולהתחיל לחשוב. מה חשוב לי, איפה אני רוצה להתמחות, באיזו סביבה, מהי שיטת ההתמחות העדיפה עבורי והאם השכר מהווה שיקול מרכזי בבחירת מקום ההתמחות.

לאחר שעניתם על כל השאלות, סדרו את המשרדים בהם התראיינתם ברשימה על פי הניקוד שהענקתם לכל אחד מהם, מהגבוה לנמוך. לאחר מכן, עבדו על אותה רשימה אך הפעם הרשו לעצמכם להכניס פרמטר נוסף שישפיע על הדירוג – אילו משרדים כבר קרצו לי.

אז בעצם, מה זו קריצה? האמת, ראינו כבר כמעט הכל – החל מטלפון שגרתי ועד לשיחה מראש המשרד שרוצה שתפגשו לוויסקי בספוטניק בחמישי בערב. חשוב לציין, ושלא תגידו שלא אמרו לכם – קריצה/איתות/מתן כרטיס ביקור לא אומרים שאתם בפנים. לא חסרים סיפורים של חבר'ה שקרצו להם (אפילו אמרו במפורש) אך ברגע האמת לא התקשרו. ככה זה, והמשחק הוא הפכפך ועשוי להיות בלתי צפוי.

באשר לקוקטיילים והרמות הכוסית למיניהן – בהחלט מדובר בקריצה. גם כאן, שימו לב, המשרדים מזמינים הרבה (!) יותר מועמדים ממה שהם הולכים לקבל, ואולם מדובר בהזדמנות של ממש ליצור רושם חיובי נוסף במשרד. ריכזנו עבורכם כמה טיפים מצילי חיים באשר לאירועי הקוקטייל המדוברים:

א. התלבשו בהתאם, באמת בהתאם. חולצה מכופתרת מכנס שחור ונעל נורמאלית בהחלט יספיקו.

ב. אל תבואו עם חברים. נסו לצאת מאזור הנוחות ולדבר עם אנשים, מועמדים נוספים, שותפים, ראש המשרד. ככל שתפגשו יותר אנשים ותשאירו רושם טוב יותר כך יגדלו הסיכויים שלכם להתקבל. נצלו את ההזדמנות גם להרגיש את הוייב במשרד ולשמוע ממקור ראשון עוד קצת על המשרד.

ג. אתרו את האדם שראיין אתכם, תאמרו שלום ותדאגו להזכיר לו מי אתם. בסופו של יום לחבר'ה שראיינו אתכם יש השפעה מכרעת על הליך קבלתכם למשרד.

ד. השתדלו ליהנות. נורא קל לראות מי באמת נהנה מהאירוע ומי מתרוצץ בפאניקה מוחלטת ורק רוצה שיבחינו בו (אגב, גם רואים בקלות את אלו שבאו ליפול על הקייטרינג והשתייה).

ה. היו עצמכם, אבל שמרו על ממלכתיות. נשמע אולי מובן מאליו, אבל אירועי עבר גורמים לנו מאוד לרצות להזכיר לכם שגם באירועי הקוקטייל אתם תחת זכוכית מגדלת, וזה אינו המקום ללכלך על משרדים אחרים בקולי קולות, לדבר בשפה גסה, להיות אגרסיביים או חס וחלילה – וכן, יש סיבה שאנחנו אומרים לכם את זה – לא לשים לב כמה קוקטיילים אתם לוגמים.

אחרי שעשיתם את הרשימה, הייתם בקוקטיילים וריכזתם את הקריצות, אתם כבר אמורים להיות מסוגלים לדרג את הטופ 3 שלכם ולדעת איך לסרב בנימוס לשניים האחרים.

אבל זה כבר סיפור לפוסט הבא.

חברת קידום אתרים באינטרנט חברת קידום אתרים